torsdag 18 mars 2010

Födelsedag



Idag har jag födelsedag. Så numera är jag 23 år. Känns inget speciellt faktist men varför skulle det göra det egentligen?
Milo hade sån magknip igår så han skrek hela dagen och natten till igår. Jätte jobbigt. Det ändå som verkade hjälpa var att åka bil. Så Rasmus tog med honom på en bilfärd på kvällen då passade jag på att diska oc plocka undan lite här hemma. Jag valde sen att börja med alla magdroppar igen. Det verkar som han behöver dem. Natten till idag har han iallafall sovit bara vaknat när han ska äta. det var verkligen skönt att få sova lite inatt faktist.

Idag ska jag och Milo gå till barnläkaren på 2 månaderskontroll. Sen lite senare kommer det lite familj hit och fikar. Alltid lika trevligt. =) Men jag måste försöka få dammsuga och mopppa golven först ska försöka ta tag i det snart. Milo verkar ganska så lugn just nu. Jag håller tummarna.
Ha en fin dag alla!

1 kommentar: