tisdag 16 mars 2010

Längtan... Eller?

Helgen spenderades med faster och Milo i karlskrona. Emma fick äntligen träffa Milo och hålla honom. Helgen har gett mig lite insikt med saker och ting. Jag har börjat tänka i olika banor. Vad vill jag med mitt liv egentligen? Vill jag ha samma jobb som jag har eller vill jag ha ett nytt? En ny karriär? Något helt nytt? Vill jag bo här eller vill jag flytta? Mycket mera snurrar i bollen just nu. Inte bara kring mitt liv utan jag har även tankar över till andra personer som jag bryr mig om. Tankarna finns hos er med.

Idag har jag vart hemma hos Karro och blivit snygg i håret inför helgen. Då är det ju bröllop så då måste man vara snyggo.

Hoppas ni haft en trevlig dag. Nu ska jag passa på att koka lite te tror jag innan min lilleplutt vaknar och ska ha mat igen. Mammas lilla matvrak. =)

1 kommentar:

  1. Var rädd om dig Linda, å självklart om lillprinsen med.

    Kram Lena

    SvaraRadera