onsdag 10 mars 2010

Underbara dag

Idag har vi vart på äventyr. Vi åkte bussen in till Södertälje och mötte upp Dessi, Nova, Jessica och Leon. Vi strosade runt lite på stan och åt lite lunch. Sen följde jag och Milo med Dessi och Nova hem en stund innan vi började knata mot pappa Rasmus jobb. Vi åkte vidare till Milos gammel mormor och sedan till mormor där vi åt middagen idag som bestod av korvstroganoff.

Dagen har vart toppen och jag blir så lycklig när solen skiner så här. Men vem blir inte det? Morgon dagen vet vi inte vad den bjuder på men ut och röra på mig ska vi jag och Milo. ;)

Nu börjar de flesta kläderna i stl 50 bli för små för lilleplutt som nu börjar bli stor. Så jag har idag plockat bort lite kläder i den storleken och nu har han en ny pyamas på sin nybadade lilla kropp och den är i storlek 56. Lite stor är den men heldre det än för liten. =)

Jag sitter just nu och matar lilleplutt här men efter det blir det bingen för hans del. Kanske för mammsen också.

Natti natt mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar