söndag 28 mars 2010

Lassange idag

Japp det blev det till middag. Imorgon är det tänkt att jag ska börja med mina soppor igen så jag snabbar på min viktnedgång lite. Och givetvis blir det promenader också. =)
Kanske får jag även åka och träna imorgon. Det vore ju kanon att få börja med det igen.

Milo är på äventyr med pappa sin. Dom skulle ta en liten runda med bilen. Jag såg dom precis stå och prata med några vänner nere på parkeringen så dom kommer nog tillbaka snart.

Jag har vart så trött idag så jag hållt på att somna ståendes. Det blev inte många timmar sömn i natt och heller inget imorse eftersom vi skulle iväg. Så idag blir det nog bingen tidigt för mig.

Vad morgondagen bjuder på återstår att se. Vi kanske skulle träffa Sandra och Filla kanske gå på promenad eller på stan.

Nepp nu ska jag spela lite medans jag har tid. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar