måndag 22 mars 2010

Måndag 22/3

Idag har jag vart på återbesök hos barnmorskan. Det gick jätte bra och vi pratade om vad jag skulle ha för preventivmedel. Efter det blev det en snabb kaffe hos Jessica sen ut till Nykvarn och promenerade med Empo. Sen han jag inge mera förens det var dags att hämta gubben från jobbet. Jag fick nämligen hämta honom längs motorvägen imorse och köra han till jobbet för då motorn hade skurit.

Just nu är Milo ute och åker bil med pappa medans jag har passat på att städa här hemma. Skönt att få det gjort. Tvättade lite också eftersom berget i badrummet inte blev mindre av sig själv.

Imorgon är det vår ängel Hampus 2 årsdag.

det blir en tripp dit och göra det fint för storebror när pappa Rasmus slutat jobba. Svärmor kommer hit och fikar på dagen också. Hon vill träffa sitt barnbarn så självklart stannar jag hemma då så Milo får gosa med farmor.

Nu ska jag ta mig en dusch innan mina grabbar kommer hem. Om jag hinner förstås.

1 kommentar:

  1. Va fint, synd att det e så himla kallt. Annars tror jag ni fått en fin stund hos Hampus.

    Kram Lena

    SvaraRadera