fredag 20 augusti 2010

Jag vet fan inget längre...

Små fåglar som viskar i mina öron och jag hör det ena efter det andra. I huvudet snurrar tankar som kanske inte ens anses vara normala.
Jag sårar människor runt om i min omgivning utan att vara medveten om det förens det är för sent. Eller försent är det väl inte. Men rätt är det däremot inte.
Hade jag vetat saker hade det vart lättare. Tack min vän för att du berättar vad du känner. De betyder otroligt mycket. Jag ska bättra mig. Det lovar jag dig.
En sentimental fredag har jag här.
En fredag att glömma som helst får försvinna och aldrig mera komma tillbaka. Det har rent ut sagt vart en riktig skit dag.
Men lite har jag lärt mig även av denna skitdag.

Jag vill krypa bort nu och försvinna och komma tillbaka när allt känns bra igen. kan det bli bra med allt igen? Det sägs att man ska tänka posetivt i allt. Jag ska försöka så fort jag ser något posetivt så ska jag tänka på det istället jag lovar.

2 kommentarer:

  1. Finns här, vad det än är <3

    SvaraRadera
  2. Jag har krypit bort och gömt mej ett tag, allt är för mycket just nu även för mej. När jag känner mej starkare kommer jag att ringa dej och be om ursäkt för allt. Jag hoppas att du kommer ta emot min ursäkt, Du är en vän jag vill ha i mitt liv men nu blev allt bara så fel. Jag tänker på dej men jag vet också att jag inte kan hjälpa dej just nu, men jag kommer att komma tillbaka och stötta dej. Jag hoppas bara att du låter mej göra de <3

    SvaraRadera