tisdag 24 augusti 2010

Tisdag.

Jag har ägnat min förmiddag till att skura badrummet. Vår tvättmaskin gick sönder för ett par månader sedan så den har stått där och sammlat dam i onödan. gubben är ledig idag så han och hans vän barn ner skiter från lägenheten. Och ja... Inte var det en rolig syn därbakom kan jag ju tala om. Jag har skurat och skurat med alla möjliga tänkbara medel men nepp. Inte gick allt helt bort men däremot er det bra mycket bättre ut nu. Mer platts också. Fast det hade ju vart könt med en fungerande tvätt,askin men så som det är nu får det vara så här ett tag.

Det blir inge mera städande för mig nu idag. Jag orkar inte. Mina händer är helt rynkiga av allt vatten.

Myggnär ska införskaffas till vagnen idag. Min lilla älsklig ser inte klok ut. Han är prickig i hela ansiktet av alla myggen.

Nu ska jag dricka mitt välförtjänta kaffe.
Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Hmm här på västkusten har jag inte sett en ända mygga än, men tjejerna har fått sin dos av bett fast du har dom varit upp mot dalsland till. Å myggbett på dom blir stora blemmor. Malin hade ångest innan Sydafrika resan med tanke på malaria. Men det gick bra det med.

    Ha det gott

    Lena i ett blåsigt å regnigt Göteborg

    SvaraRadera