fredag 20 augusti 2010

Tankar, ångest, beslut...

Irreterad är det minsta ordet man kan säga gällande vissa saker.
Tankarna bara flyger om kring i mitt lilla huvud och ångesten växer. Jag vill komma bort ett tag. Men inte träffa allt för mycket människor. Iallafall inte som jag känner just nu.
Det helaslutar med att jag nu sitter hemma och spendear min underbara fredag ensam här hemma. Milo nannar kudden och... Hmm... ja...


Detta med ångest har jag inte upplevt på ett tag så när den välbekanta kännslan knackade på dörren blev jag allt annat än glad.
Det hela resulterar i att jag har svårt att bita ihop munnen när folk gör saker som känns fel för mig. vilket jag egentligen kanske inte har med att göra. Varför orkar jag bry mig om bagateller. Nej! Nu är det bra.
Jag tänker bry mig lika mycket som jag bryr mig om myrstackarna i skogen. Inget alls med andra ord.

Vad morgon dagen bjuder på för denna virriga lilla donna är ännu oklart. Det ända som är säkert är att jag ska träffa min älskade underbara faster. Hon som får mig att se saker ur andra vinklar och hjälper mig genom olika jobbigheter här i livet. Tack faster! Vad skulle jag göra utan dig vid min sida? <3

Nej nu ska jag koka en panna kaffe och röka ett HELT paket cigaretter känns det som!
Ha en trevlig kväll gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar