tisdag 24 augusti 2010

Nu så!

Nu kan de små djävlarna försöka ta sig in till min Milo när han ligger i vagen. Insektsnät är införskaffat så ni komemr aldig komma in. Haha shi fick ni!
Stackars barn. Jag håller på att klia sönder mina ben så jag undrar hur plutten mår.


Vi har även införskaffat ny kökslampa, fler lakan till Milo, fryspåsar och en spegel till bilen så vi ser vad Milo gör när han sitter i baksätet. Mer ville jag VERKLIGEN handla men så blidde det inte denna gång. Har diskuterat med Rasmus om att måla om här hemma och skänka bort en hel del möbler till Lions. Då kommer jag nog börja trivas mer när jag äntligen får lite förändrig. Jag behöver det. Nu återstår bara problemet om hur vi ska måla vilken färg vi ska ha. Men vi kommer nog på något. Inte mörkt iallafall. Det är för mörkt just nu tycker jag.

Nu ska jag ta en natta cigg sen blir det sängen för min del.
Tack snälla Lena (mammas kusin) för ditt fina erbjudande. Men jag avstår just nu. Jag ska försöka ordna upp saker här hemma istället. =)

Natti natt mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar