torsdag 21 oktober 2010

Frost

Jag var precis ute och tog en cigarett och kan medela att det var as kallt och fros på i stort sätt varenda bilruta. Denna vinter kommer INTE bli nådig. Jag försöker förbrilt att frysa in vintern. Absolut vägrar ta på mig vinter jackan samt sätta i Milos åkpåse. För gör vi det nu kommer vi garanterat att frya ihjäl när vintern kommer. Men snart är det tamej fan dags. Tur att det inte är riktigt så här kallt på dagarna ännu.

Idag har vi varit privat chaffis åt mormor igen. Vi har haft en trevlig dag. Där vi även passade på att åka hem till Milos mormor och fixade middag. Kvällen har bestått av mys med min lilla familj samt en massa bus. Jag måste nog ändå ha världens gladaste unge ibland. Han har vart på bra humör i stort sätt hela dagen. Och jag kan inte annat än att älska denna lilla varelse. Ibland blir jag så "kär" i honom att jag nästan vill bita honom. Men jag lovar det ska jag inte göra. ;)

Jag gjorde även ett kap då jag skulle införskaffa en ny mössa till Milo samt maskara till mig och deo. Allt var nedsatt. Mössan som jag trodde kostade 49:50 kostade 10 kr. Maskaran som kostar ca 130? Kostade 99 och deon som går för 34 något gick på 29. Härligt! Sen införskaffades det även andra nödvändiga saker så som mat, blöjjor, våtservetter mm.

Nepp för att sammanfatta det hela. En härlig dag helt enkellt!

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar