måndag 18 oktober 2010

Härlig morgon

Förutom att jag var så trött. Men det är som vanligt.
Idag ska vi vara chaffis till Milos gammel mormor. Hon bröt armen förut och kan inte riktigt köra ännu. Så då kör vi henne.
När vi ändå är inne i stan så ska vi träffa Dessi en stund. Jag funderar på att ta med Leons present in och kanske få lämna den också.

Nu sitter jag och dricker mitt morgon kaffe och ska väl snart börja göra mig iordning för dagens äventyr.
Igår var vi på lunch och tårta hemma hos min morbror Christer. Han och Robert (kusin) fyllde år så vi firade av dem. Grattis till er!
Jag får ju inte glömma att tala om att jag ÄNTLIGEN fått en ny bil. Dessvärre måste den lagas innan jag kan köra den men gubben jobbar på det så snart så! Kan väl inte säga annat att jag är hemskt lycklig över det. =)
Hoppas ni alla får en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar