söndag 3 oktober 2010

Söndagen

Idag var jag en riktig tröttmössa och ville inte gå upp ur sängen. Men Milo ville upp klockan sju så det var bara att gå upp. Jag gav honom frukost sen så busade vi lite fram till ca kvart över åtta. Då var han trött igen. Hmm... Jag gick in och la honom, när han somnade så tänkte jag gå upp men sen tvekade jag en stund och la mig och sov med honom till klockan 10. Det var skönt det behövde jag verkligen.
När vi gått upp fixade vi i ordning oss och Milo fick äta lunch. Sen skjusade vi in Rasmus till stan. Jag och Milo tog ett tripp till Willys och handlade lite. Efter det mötte vi Dessi, Nova och Matte och gick på barnbasaren. Jag hittade en resesäng som jag körde till mamma plus en blöjhink samt nytt sånt här som man har runt sängen. Haha jag kommer inte ihåg vad det heter nu.
Milo tappade sin ena sko där inne bland folkmassan och den gick inte att hitta någonstans. (Någon som vart där och hittat den?) TYPISKT! Hans första skor vill man ju spara. Jaja... Vi fick åka till Ica Maxi för att leta skor. Men där fanns det inga i hans storlek. TYPISKT på det också! Jag köpte puffar till hans fossingar så länge. Vita blev det. För självklart var dom svarta slut fanns vitt eller rosa. Jag kände då inte att rosa passade så jätte bra. ;)

Nepp nu ska jag ta natta ciggen sen blir det borsta gaddarna sedan bingen. Vill ju vara piggeling imorgon då vi ska till Maria och Livia och sen öppnaförskolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar