torsdag 28 oktober 2010

Vänner? Kompisar? Bekanta? Ytligt bekanta?

Tillit? Det har tydligen olika betydelser beroende på vem man pratar med. Personligen trodde jag att om man behövde prata av sig så var det sina vänner man skulle vända sig till... Men... jag hade väl fel.
Så mycket missförstånd som har uppstått kring saker och ting gör att det inte längre känns värt. De är väl bara att knipa käft och ge fan i det.


Saker är sagda och gjorda. Och folk är sårade. Till vilken nytta?
Jaja. Livet går ju vidare. Vad som än händer i livet. Alltid är det något.
Tänk att mina häxkrafter har ännu en gång vissat sig vara sanna trotts att jag slog bort det jag visste skulle komma. Men jag visste ju inte vilka personer det handlade om. Men nu vet jag. Jävla häxeri.
Fuck this!

1 kommentar:

  1. Tråkigt när det visar sig att de man trodde man kunde lita på, hugger en i ryggen...
    Du får se upp vilka du vänder dig till, tydligen så kan man ju inte lita på alla sina så kallade vänner...
    Kram till dig

    SvaraRadera