fredag 8 oktober 2010

Hemska natt

Milo ville inte somna igår kväll. När han väl somnat så vaknade han efter en timme och tyckte att han ahde sovit klart. Det var värsta grejjen att försöka få honom att somna. Tillslut somnade han i våran säng halv 11 tror jag det var. Så även jag somnade. Men han har legat och tryckt ut mig och sparkats och lagt sig tvär över hela sängen i stort sätt hela natten. Han vaknade igen vid halv fem och trodde han skulle få gå upp men nepp. Han fick sin medecin och välling. Sen började han böka igen. Ville inte ha vällingen bara leka med flaskan. Och det vill inte jag att han ska göra. Sen sparkades han... Jag fick nog och la honom i hans egna säng. Men det gick ju INTE han blev galen. Så det var bara ta upp han igen. Efter lång tid somnade han i sin pappas famn. Skönt då fick jag också lite mer yta att sova på. Med tanke på att jag bara hade haft ca 20 cm resten av natten. Nej inte kul... Jag är helt slut nu på morgonen...

Vi skulle till öppnaförskolan men det hinner vi inte dom öppnar kl 10. Och vi har inga kläder eller något på oss här hemma.
Jag har haft huvudvärk sedan igår som vägarar släppa taget. Ont i hela kroppen. Nej detta känns inte som någon bra dag.
God morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar