måndag 31 januari 2011

Lite bilder från i helgen.

Jag har ju vart dålig på att skriva igen men det är så ibland.
I går så var jag iväg och stor handlade själv. Då ringde Maria mig. Hon stod ju och sålde på barnbasar och hittade en stol som hon visste att jag ville köpa till Milo. Hon fick köpa den till mig så länge. 50 kr! Inte illa inte!
När jag hade stor handlat åkte jag hem och sen iväg till barnbasaren för att kika vad som fanns. Jag hittade två maracas(?), en annan leksak med ringar samt 3 tröjor till lillfisen. Han gillade stolen och de två gula maracas (arna) bäst. =)

Efter det mötte vi Oliver och Henke en snabbis. De hade köpt en present till Milo. Tack för det! =) Sen for jag och Milo hem till mammsen en sväng. Där skulle de byta sovrum så det var fullt ös. Sprang hit och dit och Milos näsa bara rann. Han har nämligen gått och blivit väldans förkyld.

(Nya stolen var ju ett kap minst sagt!)



(Milo och Wiking tycker om varandra.)


(Busar)

(Leker med lite av sina presenter när mamma och pappa städar.)

(Milo och Wiking spanar in Alvin på Milos kalas.)

Idag skulle Milo få sin 1års spruta men så blev det inte. Jag ringde BVC och bokade om det. Hon tyckte inte heller att han skulle ta den eftersom han inte är frisk. Rasmus kom hem vid 12 och vi mös här hemma alla tre.
Vid halv fyra åkte vi runt lite på äventyr och sen blev det hem och laga middag och stoppa Milo i badet. Nu sover mina killar. Men jag tar vara på min ensam tid och sitter här i soffan under filten och myser.

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar