lördag 29 januari 2011

Lördag och Kalas...

= en inte så pigg mamma.

Milo vaknade natten till idag och bara skrek. Han fick knappt någon luft heller stackarn. Han har åkt på en förkylning igen vilket medför andningssvårigheter . Men efter 2 doser av astma medicinen ( som doktorn ordinerade att sluta med) så mådde han bra igen. Men den timmen eller 1,5 timmen han var vaken gjorde mig lite nervös på att jag kanske var tvungen att ställa in hela kalaset. Men på morgonen var det bra igen. Bara snor som rinner som vanligt vid den här årstiden.

Fixade inför kalaset i någon timme sen kom allt folk. Jösses! Det var fullt ös. Inte trodde jag att jag skulle vara så här slut efter. Men men det var helt värt det. Milo hade roligt och fick massa roliga presenter. För mycket fika blev kvar också. Men jag packade på Mamma en hel del då hon skulle ha möte imorgon. Skickade även med Dessi en hel del. Resten fick flytta hem till min pappa. Men även han delade ut en del. Jag ber om ursäkt till er som var där om jag var lite frånvarande. Det var inte riktigt meningen men som sagt det var ju fullt ös och mycket att hålla koll på. =)

Efter kalaset gick vi hem till pappsen som bor där vi hade kalaset och blev bjudna på middag. Efter det hade Milo och Wiking (Milos kusin) disco. Det var bebis disco i fullt ös. De dansade, sprang, busade, kramades och höjde volymen hela tiden.
Nu sitter och här och orkar inte föra in några bilder så det får bli ett senare projekt. Milo sussar sött. Han var helt utslagen efter två fart fyllda dagar. Rasmus åkte hem till en vän och skulle ha grabb häng ett tag. Vet inte när han tar sig hem men det tar nog ett tag. Det brukar det. ;)

Jag ska sitta och tvinga mig vara vaken ett tag till. Bara för att jag vill.

Hoppas ni haft en trevlig Lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar