lördag 29 januari 2011

Snabb uppdatering...

Fart fylld dag idag.
Först på morgonen klev jag upp och fixade i ordning mig. Väntade på att Milo skulle vakna så han kunde äta frulle och sen klä på oss. Efter det mötte vi upp Maria och Livia och tog en promenad till Öppna Förskolan för sång och bus. Vi gick en halv timme innan de stängde pga av våra trötta barn. En sväng till affären blev det sen hem till Maria och Livis där vi mammor fick dricka kaffe. Livia var duktig och sov men Milo vägra... Som vanligt. (ca 30 min blev det bara.)

Vid två ringde min minsta lillebror och jag och Milo mötte upp honom för att åka ut till mammsen. Han slappa lite innan mamma kom hem från affären då blev det till att fixa hemma gjorda pannbiffar med pommes och sås. Mumma. Mina kusiner kom också dit.
Efter maten blev det semla.
Lite när vi suttit ner en halv timme så åkte jag, mamma och Rebecka istället till Ica Maxi tänkte handla det sista inför kalaset imorgon samt en mascara till mig. Vi handlade även balsam till mig och slingmedel till mammsen.
Efter det gick vi in på Coop och fortsatte. Där fick jag mig även en ny kalender. Det behövdes verkligen! Så det tackar jag och bockar för. =)

När vi kom tillbaka till mamma fick Milo (som hade lekt med morfar hemma under tiden) välling, ny blöja och pyamas. Jag trodde han skulle somna då han endast sovit ca 50 min på dagen men icke det inte.
Jag slingade och klippte mammas hår och efter det blev det hemgång för oss. Milo somnade när mormor klädde på honom. =) Tröttfis!
Nu sussar han gott men jag finner ingen ro i kroppen. Jag hade också behövt sova. Ska in och tvätta av mig sen bingen och hoppas på att jag så smång om somnar.

Härlig dag blev det. Men ingen snabb uppdatering här inte. Det dröjde lite att skriva detta ändå.

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar