tisdag 8 februari 2011

Denna Tisdag.

Jag vaknade upp på helt fel sida. Och jag kände att Milo klev lite väl mycket på mina närver vilket inte var ett dugg skoj. Men men "the show must go on".
Jag diskade med Milo framför mina ben och sorterade tvätten med en Milo mitt i den. Hmm...
Maria och Livia kom hit och lekte med oss. Så jag passade på att springa ner i tvättstugan. Sen blev det lång promenad. Så skönt. Har ju även sprungit till tvättstugan med jämna mellan rum.
Efter promenaden bar det hem till oss allihopa och åt mellis. Sen när jag var klar i tvättstugan hängde vi med våra vänner hem. Där blev vi bjudna på middag sen fick barnen bada.
Efter det sprang min älskade underbara överallt. Har var som en liten duracell kanin som aldrig fick slut på batterierna. Som vanligt när han är trött.
Han får så mycket överskotts energi. Mitt i allt kaos kan jag tycka det är jätte jobbigt men ibland brister även jag ut i skratt. Maria skrattade så mycket åt honom så hon började gråta. Livis satt iallafall jätte snällt i sin mammas knä.

När det var färdig röjt så gick vi hem. Milo slocknade fort. Så nu sitter jag och har ensam tid. Rasmus jobbar kväll så han kommer sent hem.

Jag har förmodligen ett jobb att vikariera på så fort Milo är färdig in skolad på dagis. Det är ju bra mycket bättre än inget jobb alls. Så det är jag tacksam över.
Lite andra tankar snurrar i mitt huvud jag vill så gärna, så himla mycket. Men vissa saker går helt enkelt inte just nu. Som tex. Detta med träningen. Åh vad jag vill. Åh vad jag verkligen behöver också!

Good Night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar