måndag 28 februari 2011

Lite bilder bland annat!

Idag fick mitt underbara barn för sig att han ville gå upp halv sex! Det hade mamma ingen lust med men jag hade inge val s det var bara att kliva upp. Uscha buscha!
Dagis har vi vart på idag. Sista dagen som Milo hade sällskap av sin mammi.
Imorgon ska han vara där utan mig. Det känns lite i hjärtat. Hoppas det ska gå bra. Det tror jag nog men det känns ändå... Nu ska någon annan ta hand om mitt hjärta! Visserligen bara i några timmar, men ändå!

Efter dagis mötte vi upp Maria och Livis och tog oss en promenix och pratade en massa strunt som vanligt. Alltid trevligt! =)
Sen blev det hem och laga middag. Idag blidde det korvstroganoff vilket uppskattades av både lilleman och den andra mannen i hemmet.
Milo har en härlig stil för att komma åt det där extra i tallriken.

Nu har vi iallafall börjat på dagis.



Kröp ner i sin leksakslåda.
En vanlig dag hemma. =/
Mammas nya fripp. Korthårig! Men inte så överdrivet farligt.

Killarna i mitt liv sussar och jag sitter som vanligt vaken ensam fast jag skulle behöva gå och lägga mig. Men denna energi jag har på kvällarna är svår att bli av med. Men snart så!

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar