torsdag 24 februari 2011

Första dagen på dagis

Milo uppskattade dagis. Han hade roligt och brydde sig inte direkt om mig. Däremot pratade de andra barnen med mig mer än vad Milo gjorde. =) Han verkar tycka om fröknarna också vilket känns bra. Han sov till och med en HEL halvtimme där. Haha. Som vanligt så vill han ju gärna inte sova. Det finns ju så mycket annat skoj! Vi var där mellan 09-14 samma sak blir det imorgon.

Milo däckade fort när kvällen kom. Fast det är ju klart. Det är väl en massa saker att ta in så då blir man trött. Måste säga att mamma blev också väldigt trött nu när kvällen kom.
Imorgon är det äntligen Fredag och löning. Eller sista mammapenningen kommer iallafall. Då ska vi betala räkningar och sen blir det till att åka och stor handla. Det behövs verkligen då det nästan ekar i vårt kylskåp samt frys. Men först dagis så klart. Rasmus är ledig imorgon. Det ska bli mysigt att ha lite tid tillsammans innan Milo går och lägger sig eller är allt för trött. Just nu jobbar Rasmus kväll så jag har ensamtid här hemma. Väldigt skönt faktist med lugn och ro på kvällskvisten.

Nepp nu ska jag kika ifall det kommit några nya jobb att söka. Sen ska jag försöka lägga mig i tid.
Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar