onsdag 2 februari 2011

Full späckad dag.

Japp den började med att Ida och Lea kom hit. Sen blev det tvätt dags efter det kom Emelie. Hon skulle passa Milo under tiden vi var på möte på dagis. Men han hade väl inte vart så speciellt sällskaplig mot henne för han hade somnat ganska fort i hennes famn. =) Tack för hjälpen!

Sen blev det hem och fixa det sista i tvättstugan, mata Milo och mysa med honom. När han somnade fixade jag det sista med middagen till mig och Rasmus.
Nu har jag bara suttit här och glott runt ett tag. Efter både det ena och det andra. Skulle behöva ett arbete men det verkar som de jag skickar till inte behöver mig?! Hmm... Jaja, plötsligt händer det brukar ju folk säga.
Nej snart blir det bingen för mig. Har deppat klart för idag. Det är liksom inte värt att må så här över... Ja... Vad fan är det som är fel? Jag fattar inte. Men inte blir det bättre heller. Hoppas jag får ett arbete snart så kanske det mesta löser upp sig. Det mesta är nog all stress gällande det, samt att jag inte vet vad jag vill göra med mitt liv när jag blir stor.

Jaja... God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar