torsdag 10 februari 2011

Uscha buscha

Hemsk mardröm i natt. Inte alls kul. Jag hoppas verkligen att den inte betyder något. Jag vet ju vad den betyder men jag hoppas att jag har fel. Jag vill verkligen inte att det blir mer skit nu. Jobbigt var det iallafall.
Idag har Emelie vart här med oss hela dagen. Hon hade köpt en present eller snarare två till Milo som han fick idag. Det var två mora träsk dvd:er. Jag och Emelie satt här och skrattade åt hur roliga dessa män såg ut när de sjöng och dansade. Milo uppskattade det också.

Sprutorna som Milo fick igår verkar ha påverkat min lilla plutt lite. Han sov oroligt inatt och det slutade med att an faktist fick sova mellan mamma och pappa. På dagen sov han 2,5 timme i sträck. Bara det säger ju att han blivit påverkad av dem. För annars sover han helst inte alls. Kanske man ibland lyckas få honom sova i 1 timme. Sen är han lite extra klängig och kramig. Vilket är mycket mysigt om man inte behöver göra något så som te.x laga mat, diska eller dylikt.
Nu sover lillfisen. och pappa Rasmus åkte iväg en sväng för att fixa sin bil som höll på att pajja idag. Hoppas min bil också snart blir fixad. Kan vara skönt att ha en bil. ;)

Imorgon bär det av hem till Dessi och Nova för mys och lek. Även då blir det till att ta bussen. Vilket inte gör så mycket. Men jag hoppas att det slutar snöa tills dess så man kanske kan få använda benen lite och röra på sig.

Ha en fin kväll!

1 kommentar:

  1. Ååå, att du inte påminde mig om Milos present, när ni va här i tis.
    Glömde helt bort den =(
    Påminn mig nästa gång!!!
    Kram

    SvaraRadera