tisdag 22 februari 2011

Virrpanna

Så snurrig och ångestfylld över detta med arbete. Jag håller på att bli knäpp. Nu får man verkligen se på fan! Varför i helvette gick jag inte i skolan? Jävla idiot tonårs-Linda!

Jag var in på arbetsförmedlingen idag. Tänkte att jag skulle vara duktig och skriva in mig eftersom jag ändå hade Rasmus bil men... Nej det fick jag ju icke göra! Eftersom jag inte klassas som arbetslös förens imorgon. Man ska tydligen skriva in sig den första arbetslösa dagen. Så jag är alltså tvungen att åka tillbaka imorgon igen. Lyckos mig! Speciellt eftersom min bil FORTFARANDE inte är hel. Så det blir att packa in unge och mig in i bussen och åka in igen. Det känns surt som fan. Speciellt eftersom jag hade kunnat gjort allt idag istället men men. Bara att bita i det där jävla sura äpplet och göra som de vill. Annars blir det ju inget jobb eller pengar från A-kassan.
Nej usch jag blir bara så fylld med ångest. Jag hatar detta.
Pissenisse, pissepotta, perkele säger jag bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar