onsdag 9 februari 2011

Vaccination bland annat...

Idag gick jag och Milo till öppna förskolan och busade med de andra barnen. Vi har ju inte vart där något alls förra veckan eftersom han vart dålig, så det var uppskattat av mitt hjärtegryn.
Efter vi busat där tog jag en lite länge väg hem så jag skulle få lite motion. Milo sussade gitt i vagnen. Vi gick hem och vände i stort sätt. Ja fast vi hämtade ju pappa Rasmus också. Så det blev en tripp till apoteket sen till BVC. Där fick Milo ta 1 års vaccinet. =(
Mitt stackars hjärta! Han var så ledsen det gjorde ju ont. Skönt att Rasmus var ledig och följde med oss. Efter det tog vi en sväng till affären sen gick jag hem och gjorde en fruktsallad till Milo.

När jag var ute på ballen och tog en cigarett så kom Emelie gåendes. Hon skulle ta bussen för att hämta sin bil från verkstaden men jag tyckte att jag och Milo kunde köra henne när vi ändå hade pappas bil hemma. Så det gjorde vi.
Efter det åkte jag och Milo hem till min mor. Där åt vi middag sen blev det hem gång.
Nu sover hjärtat som för övrigt har vart världens sötaste idag. Han har kramats, pussas och gosat massor med sin mamma idag. Världens sötaste och bästa Milo! Mamma älskar dig mer än allt i hela världen!!!

Natti natt!

1 kommentar:

  1. Då var säkert maten goo. Vaccinationer fick tjejernas pappa eller farmor ta, jag själv har sprutskräck å blev panikslagen haha.

    Kram Lena

    SvaraRadera