söndag 20 mars 2011

Förkyld för faan!

Ja usch och fy... Näsan rinner och jag är helt röd i hela ansiktet. Jag trodde jag hade fått för mycket sol först men... Inte över natten va?!
Påsar under ögonen. Ja jag ser baskemej icke klok ut.
Jag ska jobba hela denna vecka och blev verkligen jätte glad över det. Men så kom detta inte trevligt eller välkommet alls. Men bara bita ihop. Jobba ska jag göra!
Vad mer har hänt då?
Jo i Fredags hade jag födelsedag. Jag började med att arbeta sen hem och fixa iordning mig, gosa lite med Milo sen for vi hem till Milos farmor där han skulle sova över.
På kvällen var vi på revy med ena delen av min familj. Min bror vad med i den. Vi fick hyfsat god 3 rätters middag samt mycket trevligt.

Lördagen spenderades hos min mor efter att vi hämtat Milo. Där blev det en massa godis. Så där lagom så man kände sig kräkfärdig sen. Haha. Lika värt det som vanligt. ;)

Idag började jag och Milo dagen med en promenix med Emelie. Sen kaffe hos henne. Efter det mötte vi upp Maria och tog en promenix med henne också. Även detta slutade med kaffe hemma henne. När vi gick hem kom Rebecca med sin son och emelie också och fikade. Barnen lekte och tjafsade lite om en leksaks bil. Men det sköttes på ett sansat sätt. Haha.
För att summera det hela så en mycket trevlig dag trotts denna jävla förkylning. =)
Tack alla medverkande för denna dag!

Nu har jag precis tagit en lång varm dusch och nu blir det dricka te med honung i litervis och hoppas på att det släpper snart.

Natti natt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar