torsdag 3 mars 2011

Torsdag och ensam

Japp det är jag nu. Milo går på dagis och här sitter jag och gör inget alls. Maria var med mig på en kaffe efter vi lämnat barnen på dagis men nu har även hon åkt för att göra ärenden.
När jag hämtade Milo igår från dagis så var han MYCKET ledsen och sur. Då fick mamma minnsan veta att hon inte vart där. Haha. Jag frågade om han vart så hela dagen men nepp. Det kom när mamma kom. Fröknarna berättade att eftersom jag är hans trygghet så kom alla kännslor som han samlat på sig på dagen på en gång så fort mamma kom. Det är väl så. Han vågar väl inte riktigt vara sig själv framför dem ännu.
Men han hade sovit nästan två timmar. (Bra jobbat fröknarna!) Och även ätit bra.

Så nu får vi se vad som sägs idag när jag hämtar honom. Undrar om han ska bli lika arg på sin mamma igen? Hoppas INTE det.
Vi ska iallafall åka till Milos farmor efter dagis. Hon saknar honom så då är det klart hon ska få träffa honom.

Det känns som att det är Fredag och helg? Det är det ju inte så jag vet inte varför jag har de kännslorna?
Japp det var väl allt från mig för nu.
Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar