måndag 7 mars 2011

Nervös...

Jag känner mig nervös som attan. Idag ringde mammas chef mig och ville ha in mig att arbeta hos dem extra. Ska börja på Onsdag. Givetvis är jag jätte glad över det. Men samtidigt nervös. Jag har ju ändå gått hemma nu i 1 år och 3 månader.
Det kommer nog gå jätte bra. Jag har ju ändå vart där förut men... Hmm...

Massor med andra saker som har hänt också som gör mig så irreterad och förbannad rättare sagt på de svenska systemen. Usch fy och blä! Önskar att jag kunde göra något. Typ slå på några eller något. Men det fungerar ju inte. Som synd är!

Har pratat med dagis idag iallafall ang. att jag börjar arbeta lite plus skickat om papperna till jävla a-kassan som tydligen inte kunde behålla dem någon dag. Jag skickade in för tidigt så därför skickade de nya till mig att fylla i som jag var tvungen att skicka igen?! Puckon! Plus en massa annat skit. Orkar inte ens ta allt här nu. Blir ju ett halvmil långt inlägg då.

Jag har vart och myst lite med Emelie idag i hennes nya lya. Mycket trevligt som vanligt. Ja det var en snabb uppdatering som vart lite hattig, hit och dit. Men jag har lite mycket tankar just nu så kan inte riktigt hålla mig till en "röd tråd".

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar