måndag 21 mars 2011

Klant skalle!

Imorse var jag kanon snorig och fattade verkligen inte hur jag skulle klara denna dag. Men när halva dagen hade gått så släppte det lite. Såå skönt!
Jag fick dricka leverans idag på jobbet vilket gjorde mig kanon glad då det typ inte fanns något sortiment kvar. Vad gör jag då? Kaxig som man är utan att tänka på konsekvenserna så lyfte jag två backar åt gången. (Det skulle ju gå fortare) När jag sen skulle på lunch och bar in grejer utifrån så högg det till i ryggen. Vad fan! Jag vet ju att jag inte har världens bästa rygg. Varför utmana ödet? Nej det gjorde jag ju iallafall. Så nu går jag som en anka som har skitigt på sig. Härligt! Ont som fan gör det. När vi hade ätit middag satte jag mig i badet med Milo och hade dusch slangen med jätte varmt vatten på ryggen, sen blev det två ipren och ligga still i ca 30 min. Nu känns det lite bättre men långt ifrån bra. Hmm... Hoppas det är bättre tills imorgon, då det är dags för jobb igen.
Idag har Milo fått vara hos farmor eftersom han hostar så mycket. Han har fått börja med medicineringen igen. Vilket betyder att han ska ha 4 gånger om dagen fram tills på Onsdag. Sen blir det morgon och kväll. Dagis vill inte ta ansvar ifall de missar tiden som han ska ha medicin. Det förstår jag med. Tänkt om de skulle missa och att det sen skulle hända något?! Nej han får gå på Dagis igen på torsdag istället. Om han behöver medicin så ger det ju honom det vid behov. Så imorgon ska han vara hos farmor igen. Och på Onsdag har Rasmus tagit ledigt så han kan vara hemma med honom.
Jag är så oerhört tacksam över att Milo har en farmor som så gärna ställer upp. Ni är underbara!

Nu blir det te och lite tv och facebookande innan jag tillsist hoppar ner i bingen.
Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar