torsdag 31 mars 2011

Torsdag redan?!

Japp det sa gubben till mig när jag kom hem från jobbet och jag blev minst sagt glad. Så skönt att veta att denna vecka gått så fort. Snart är det helg! Jag längtar såå! Då ska jag och Milo ha myspys!

Idag när jag var på jobbet så ringde chefen och förflyttade mig till ett annat ställe där jag behövdes mer. Vilket var helt okej. Kul att se nya ställen också. Jag åkte från jobbet klockan halv fem idag. Som tur var så hade Rasmus slutat tidigare idag så Milo behövde inte gå så länge på dagis idag.
Igår blev det sent i bingen men jag när jag väl kom dit somnade jag fortare än vad jag någonsin gjort. Ny duschad i renbäddad säng. Kan inte bli så mycket bättre. Dessvärre var det ju upp tidigt på morgonen igen. Kändes som jag inte hade hunnit sova något fast jag sovit i ca 5,5 timmar. Ska försöka sova tidigare idag. Får se hur det ska gå.

Jahapp inget annat spännande har jag att berätta idag. Såå...
Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar