måndag 14 mars 2011

Tiden går...

Och igen har jag vart lite dålig på att uppdatera. Det har vart fullt ös. Jag kommer dock inte ihåg allt jag gjort men fullt ös vet jag iallafall att det har vart.
I lördags hade vi en mysig dag. Först barnbio med Maria och Livia i folketshus. Milo tyckte det var jätte kul. Inte själva bion då men all yta som man kunde springa och leka på. Efter det var vi ute ett tag och lekte sen hem till våra vänner ett tag. Rasmus kom efter jobbet och hämtade oss och vi åkte och åt på pershagens pizza. Mmm. Gott var det. Milo fick korv och pommes en barnportion. Det tyckte han mycket om. När vi kom hem fick han "lördags godis".
Det var en skål med äpple och en skål med "barnchips" (som Maria tippsade om) och en saft med sugrör. Han satt snällt i sin fotölj och mummsade på det och kikade på tvn. Min stora kille!
Imorse blev jag in ringd att jobba. Så det vart full fart här på morgonen med mig och Milo. Sen iväg till dagis. Imorgon ska jag också jobba som fler andra dagar denna vecka. Men imorgon får Milo vara hemma hos farmor istället för dagis. Han är dålig i magen, vilket har medfört att det frätt på rumpan så stackaren har jätte ont. Tror det är tänder men efter ha gjort nummer 2 ca 4 gånger i dag ringde jag vårdguiden och de tyckte han skulle vara hemma. Så imorgon får han springa utan bölja hemma hos farmor när mamma och pappa jobbar. Tur att farmor och Tanja finns. Vad skulle vi annars ta oss till?

Nej nu ska jag gå och lägga mig med gubben. Måste ju upp i ottan imorgon igen.

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar