onsdag 30 mars 2011

Fullt ös idag igen..

Jag var inte hemma från jobbet förens straxt efter fem. Då vart det ner till tvättstugan sen hem igen och kasta i sig lite middag.
Tyvärr har jag inte hunnit med så mycket mys med min plutt som jag velat eftersom jag sprungit i tvättstugan hela kvällen. Men vi har minnsan gosat så gott vi kunnat.

Rasmus fick både lämna och hämta från dagis idag. Jag antar att det får bli samma imorgon. Han är oftast snabbare än mig efter jobbet och lyckas hämta Milo ca en halv timme innan än vad jag skulle ha gjort.
Idag kom min tvättmaskin hem! Tack pappa och Lena! =)

Så nu blir det inte så mycket spring i tvättstugan längre. Tur det. Jag bokade en ny tid nu när jag var där. Hmm... Jag fattar verkligen inte men, jag fick tid på Torsdag om två veckor?! Så är det väl när man bara kan en tid på dygnet. Jaja men nu kan jag faktist lösa det mesta hemma! Såå skönt!

Trött som fasen är jag så snart blir det bingen för min del. Jag såg nu att min bytes annons låg ute hos hyresvärden. Hoppas någon nappar snart så vi kan flytta till större.

Nej nu går jag och lägger mig ska ju faktist upp imorgon 05:15 igen.

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar