tisdag 1 mars 2011

Första dagen ensam på dagis

Japp det var det för Milo.
Dagen började med frulle och mys. Sen blev det lite brottom så det fick bli bilen till dagis. Milo var jätte duktig och grät inte när jag lämnade honom. Jag satte mig i bilen och hade lite halv ont i magen. Det blev liksom så tomt att lämna honom till dagis.
Jag åkte till Ica och handlade lite till middagen som skulle lagas. Sen blev det hem och då var jag minnsan duktig.
Tog tag i det stora disklasset, plockade, dammsög och skrurade lite här och var. Efter det kom Ewe och Rosette och drack kaffe med mig.
Sen promenix till Apoteket plus posta ett brev innan jag skulle hämta Milo igen.
När jag kom till dagis så blev plutten glad att se mig igen. =) Allt hade gått bra till och med vilan. Det gjorde mig mycket glad.

Vi tog en promenad hem igen och började med middagen.
Milo tyckte att mamma skulle laga Milo till middag men det tyckte inte jag. Jag lyfte ur honom flera gånger. Lite rädd att han skulle bränna sig eller att ugnen skulle välta. Inge bra att han kom på detta.

Nu sover lillfisen som en klubbad säl. Rasmus är iväg och fixar med sin bror och sen garaget. Så mamma har minnsan egentid nu igen. Skönt. Jag måste ju ändå säga att jag är väldigt trött efter allt stoj idag.
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar