söndag 5 december 2010

Andra advent

Mys pys. Julen närmar sig med storm steg. Fort går det.
Inte har jag ännu hunnit baka heller. Det fattas något eller snarare någon. Jag saknar faster. Vi hade sådan julstämmning förra året. Hela julen faktist. Men jag ska ta mig i kragen och baka lussebullar. Det är ju riktigt gott. Ska bara köpa saffran först då det är det ända som fattas.


Nu på morgonen har jag kokat allt som Milo haft i munnen. Vill inte att han ska vara sjuk längre. Ca 24 timmar efter kräkningen kom det igen. Nu har det gått snart 12 timmar igen. Jag hoppas verkligen att han inte kräks mer. Jag vill gärna slippa att bli sjuk. Risken finns ju eftersom jag pussas och gosas med min lilla sjukling ändå. Kan bara inte låta bli! =)

Idag blir vi bara hemma. Möjligen att jag kanske måste ta mig till äffären och handla lite då jag tydligen inte handlade allt jag behövde hem igår. Vi får se. Det är ju inte hela världen om det nu inte blir införskaffat just idag.

Ha en fin dag alla som förtjänar det!

1 kommentar: