måndag 13 december 2010

Lucia

Dagen började med mysfrukost framför tvn. Vi tittade på luciatåget och åt förutom frukost även lussebulle. Myspys var det med tända ljus och julgran.
Efter det åkte vi in till farbror doktorn eftersom vi skulle diskutera Milos eventuella astma. Nu har vi blivit beordrade att sluta med medecinen och om han får sympom så ska vi ringa och få en tid så de kanske kan sätta en diagnos på honom.

Vi har även vart hemma hos Dessi. Sen en tripp förbi Siba för att lämna in min telefon som hade gått sönder.
På eftermiddagen var det lussefirande på min guddotter Novas dagis. Mysigt var det med kallt som attan då det var utomhus. Usch. Mina stackars tår höll ju på att trilla av. =/
Efter middag och bad är jag nu ensam vaken. ar vart det ett tag och det känns så skönt att få lite egentid så här på kvällen.


Imorgon ska jag in till sdertälje och Milo ska få vara hemma hos farmor utan mamma för första gången. Jag ska nämligen fixa håret och det känns så mycket lättare om han inte är med mig just då.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar