måndag 20 december 2010

Måndag

Idag skulle vi åka hem till Dessi och Nova en stund men så blev det inte. För nr jag vaknade i morse mådde jag hemskt illa. Tänkte att jag kanske gått och fått vinterkräksjukan. Underligt kändes det då jag måste säga att jag faktist aldrig vart kräksjuk. Men nu kändes det som att det var min tur så vi ställde in.
Efter att ha sovit middag med Milo på förmiddagen så mådde jag helt plöttsligt så mycket bättre. Ingen kräksjuka här inte. Skönt. Men vi bestämmde oss trotts allt för agtt stanna hemma för säkerthetsskull.

Just nu ligger Milo och vilar middag. Sen blir det väl middag för hans del. Jag vet inte om jag kanske ska laga lite mat idag eller om jag struntar i det. Har slarvats en del för mig ang det på senaste.

Nu blir det en cigg och kaffe innan han vakna här igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar