onsdag 29 december 2010

God kväll

Idag har vi vart och hälsat på Jessica och Leon. Vi har fikat, lekt lite och myst. Roligt.
Efter det åkte jag och Milo hem till Milos mormor och morfar. Där åt vi middag tillsammans sen lämnade jag kvar honom där, för att åka hem till Ewe och Tobbe för att gosa med deras nya tillskott i familjen. Lilla Rosette. Hur liten och söt som helst. Hon var större än Milo var när han föddes. Men ändå kan jag inte fatta hur man kunde vara såå liten. Luktade en massa bebis gjorde hon också. Tur att jag är så sjukligt bebis sjuk! Men jag saknade min Milo som bara den när jag hämtade honom igen.


Jag tycker så synd om honom. Han vaknar väldigt ofta och har svårt att slappna av just nu. Åter igen är det tänder på gång. Han har ju redan 8 stycken men tror det är två på överkäken till som är på väg upp. Och då blir det jobbigt med sömnen, äter offtare, lös i magen plus ont i magen samt lite tjurigare. Aja men förhoppningsvis har han väl snart fått alla så både han och jag slipper detta.

Snart blir det bingen för min del. Natti natt!

1 kommentar:

  1. Snart bingen här med. Hoppas mormor gullade tillräkligt hahaha.

    Ha det gott å låt mormor ta Milo ofta, så du får mer egen tid. Egentid = själatid..

    Kram Lena

    SvaraRadera