måndag 6 december 2010

Självklart är jag vaken

För när kom jag i säng i tid senast? Jag vet att jag måste lägga mig tidigt för att orka med morgondagen men det blir likförbannat så här varje dag.

Tankarna flödar och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Rätt och fel? Hmm... Nej eller? Äh... Skit samma det får blir vad det blir med allt.
Men jag har mycket på hjärtat som håller mig vaken.
Jag vill så gärna skriva mer. Men allt missuppfattas av den sämmre delen av mina läsare. Väldigt offta. Dessa som nu tycker att de är så himla smarta, logiska och tror att allt jag skriver handlar om dem. Fast det i själa verket handlar om mig. Detta är min blogg förstår ni. Ni som inte fattat det.


Äh jag gör ett nytt försök att stoppa tankarna i kudden istället och kanske plocka fram dem imorgon bitti. Natti natt igen då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar