onsdag 8 december 2010

Onsdags kväll

Jag satt precis och laddade över bilder från mobilen vilket jag inte gjort sedan jag köpte den. Jag hittade bland annat denna.

Mammas lilla knubbis. Detta var i Maj någon gång.

Jag tänkte lämna in mobilen till Siba imorgon eftersom den har gått sönder. Milo har fått tag i den och råkat tappa den. Även jag. Så en ganska så viktig knapp fungerar inte och det är väldigt jobbigt kan jag tala om. Nu har jag ju ändå vägarna förbi Södertälje så det är ju helt okej för mig. Jag får använda min gamla mobil under tiden som en är på lagning.

Idag har vi lunchat med Ewe på stan. Bäst att passa på nu eftersom hon ska ha ett till barn snart. Sen kan det ju dröja en stund innan man ses igen.
Det var allt för idag.
Natti natt!

1 kommentar:

  1. Ja mobiler ja.. Tur att några gamla reservare trotts allt hamnar i lådan, bra att ha saker.

    Haha jag har en likadan strumplåda..

    Ha det gott, kram

    SvaraRadera