måndag 6 december 2010

Nej nu vet jag inte...

Sitter här som ett frågetecken. Trodde att Milo höll på att bli frisk men shi fick jag. Nu på kvällen kom kräket igen. Stackars min lilla pojke. Aldrig blir han frisk.

Imorgon blir det allt att ringa till vårdcentralen. Jag måste ju prata med en sköterska eller något och kolla. Han mår ju bra på dagarna men när kvällen kommit och han lagt sig för natten så vaknar han efter ca en timme. Han bara skriker så något är ju fel. Sen kommer kräket. Usch. Han vaknar alltså av att han mår illa. Nej detta är inge kul. Jag tycker så synd om honom.

Idag har vi vart på affären och handlat lite. Köpte vätske ersättning och lite annat. Bland annat blåbärspuré som sägs vara bra mot lösa magar. Men det hjälpte ju tydligen inte. Hmm... Jaja det är bara fortsätta. Som tur är dricker han vätske ersättingen utan större problem.

Jag hade tänkt slänga i en hårtoning nu på kvällen men det får bli imorgon istället känner inte att jag orkar just nu.
Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar