tisdag 28 december 2010

En liten uppdatering efter jul

Julen har vart mysig. Inga direkta klagomål gällande det. Milo fick dessvärre inte träffa tomten men han fick många fina julklappar. Det fick även jag. Mina favoriter var bland annat en el tandborste som jag fick av min mor. Sen hade jag ju fått en jacka och två par stövlar av rasmus redan innan som jag kan tala om har kommit till bra användning. Många andra presenter också men orkar inte rabbla upp dem här. Men tack alla underbara och speciellt tack till alla Milos fina julklappar. Och det var väldans bra att det var en del kläder till Milo också inte bara leksaker.

Julgranen är mycket intresant för Milo. Han lät den vara en tid men den verkar bli mer och mer frestade nu så jag funderar på att plocka bort den. Julen är ju ändå över nu.

Jag och Maria var ute på krogen på juldagen vilket var första gången för mig. Annars har jag bara jobbat eller vart gravid på juldagen. Vi hade mycket trevligt men nu får det vara bra för ett tag. Inge mera utgång för min del på ett bra tag iallafall.

Min telefon som vart inne på lagning är färdig så jag ska försöka åka och hämta den idag. Måste även handla. Bland annat blöjor till Milo som tydligen behöver en större storlek nu efter ett par incidenter =)

Hoppas ni haft en bra julhelg!

1 kommentar:

  1. Bra bra, för tomten skrämmer bara småbarn haha. Tur att det kommer fler jular. Å va fint att du fick lite egen tid. Ja det blir det ju inte så mycket av när man e mamma.

    Kram Lena

    SvaraRadera