onsdag 20 oktober 2010

Äntligen!

Dessi har nu gått ut med att hon är gravid. =)
Såå jag har väntat med att hon ska gå ut med det.
Här om dagen "pratade" Milo. Jag och Dessi pratade när jag höll på att ta på Milo sina ytterkläder hemma hos Dessi. Dessi "gnäller" om att hon inte kommer i något inför sin yogaklass och jag förklarade att hon måste tänka på att hon kanske ska lyfta på armarna så hon måste ha något långt. Då låg Milo och skakade på huvudet och sa -Ojoj ojoj.
Söt unge! Jag och Dessi brast ut i asgarv. Det var ju nästan som han skulle vara med i diskutionen. =)

Idag är vi hemma eftersom vi inte riktigt är på topp just nu. Vi får väl se vad dagen bjuder på. En sak som jag måste göra är att åka och handla. Måste ju handla lite blöjjor och gröt mm till Milo. Nu kom ju barnbidraget idag. =)

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar