onsdag 27 oktober 2010

Idag är det Onsdag.

Och jag och Milo har faktist inget inplanerat. Det går ju inte direkt att ta sig någonstans då det är sommardäck på bilen jag lånar. Min bil som jag fått är ju inte klar ännu och det lär ju dröja ett tag verkar det som. Det blir väl till att åka buss om vi nu mot all förmodan ska lämna denna lilla håla som vi bor i. Men det är ju en mysig liten bond håla. =)

Igår lekte vi med Maria och Livia ett par timmar. Jag tror Milo är kär i Livia. Han vill gosa med henne. Gärna att hon ska bära honom också. Precis som Maria skrev i sin blogg. =)
Efter det åkte vi med min mormor in till Södertälje och sen hem igen. Senare på kvällskvisten åkte vi hem till Milos gammelfarfar som fyllde år. Där fick Milo äta tårta med gammelfarfar och busa lite med både honom, farfar och farfars sambo.

En sak som står på chemat idag är att jag måste gå och lämna kylskåpshandtaget som pajjat till hyresvärden så jag kan få ett nytt. Jag har tydligen så brottom in i kylen så jag råkat slita sönder det. :/ Så kan det gå när man är hungrig!

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar