fredag 15 oktober 2010

Fredag idag

Igår blev det att åka in till sjukan då Milos medecin inte fungerade. Jag fick lite halv panik. Men givetvis väl framme på sjukan så mådde han bra igen. =/ Men men. Vi fick lite starkare medecin som han ska få morgon och kväll. Jag hoppas verkligen att det blir bättre. Läkarna vet fortfarande inte om han har astma eller inte eftersom vi inte vart på utredning men det återstår ju att se.

Idag ska jag och Milo till öppnaförskolan och leka lite. Det är klockan tio och han nannar kudden just nu. Sover lite middag så han ska orka stojja sen. Tur att det är nära dit. Ska väcka honom om ca 15 min tänkte jag. Tar bilen dit lat som man är idag.
Vilken oro jag hade för Milo igår. Jag vill inte känna så. Jag vill inte mista honom. Mitt hjärta. Mamma älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar