söndag 31 oktober 2010

Helgens bravader

Fredagen började med tvättstuga. Snälla Emelie kom förbi en sväng och hjälpte mig med Milo sista timmen. hon hade även med sig en present. Det var en flaska rödvin, snivslip, potatissticka samt ett presentkort på fotvård. Söta Emelie! Jag blev så himla lyckligt!
Vi var även hos Milos farmor och hemma hos min mor en stund.
Tvättstugan resulterade till en djävulskhelg. En förbannat jobbig ryggvärk visade sig för mig.

Hela lördagen gick jag med kutad rygg och kände mig som en gammal tant. Min morbrors fru var här med sin syster så jag fick masage vilket inte hjälpte. =/
Efter det kom Dessi med familj och spenderade Lördagen med oss. Så mysigt. Vi åt mat och pratade skit och Nova fick lördags snask. Jag fick minnsan också lite. =)
Nu på Söndagen ha jag iallafall kunnat räta ut min rygg. Så när Rasmus slutade jobba åkte vi runt till olika butiker och letade efter vinterskor. Jag fick minnsan två par nya vinterstövlar! Tack Rasmus! Jag blev jätte glad. Rasmus har hjälp mig massor och lyft Milo så fort han ville eller måste komma upp. Samt allt annat som behövs bäras. Nu känns ryggen bättre så jag hoppas på en värkfri dag imorgon. Jag vill nämligen gå med Milo till öppnaförskolan så då kan det vara skönt att kunna gå. =)

Nepp nu ska jag kika runt lite innan jag så småningom hoppar ner i bingen. Förhoppningsvis i bra tid men känner jag mig själv så blir det ikke så. =)
Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar