onsdag 6 oktober 2010

Trött och kall

Man vänjer sig fort att få sova hela natten har jag märkt. Milo har vart jätte duktig och INTE vaknat på nätterna för välling men inatt så gjorde han det. Jag är nu jätte trött. Sen fryser jag av att bara titta ut genom fönstret.

Snart bär det av till öppnaförskolan där vi ska busa lite. Sen är tanken att vi ska hem till Dessi och busa lite också.
Ska jag vara ärlig så skulle jag häslt just nu krypa tillbaka ner i sängen. Men så blir det ikke. Jag har ju en liten son som måste underhållas. Och han vill minnsan inte sova hela dagen. Sen kan det bli mycket trevligt att träffa Dessi också det var ett tag sen nu.

Inatt drömmde jag om min underbara vän Jessica. Henne har jag inte träffat på ett tag. Ska nog ta och ringa henne sen bara för att tala om att hon finns i mina tankar. Jessica om du läser detta. Ha en fin dag! Puss och Kram. =)

Nepp nu ska jag borsta mina och Milos tänder. Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar