måndag 11 oktober 2010

Första dagen denna vecka

Det har vart en helt okej dag idag. Jag och Milo började dagen med mys och lek. Sedan for vi hem till Milos farmor för att luncha plus att hon och hennes sambo hade saknat honom när de hade vart på semester.
Efter det åkte vi till Nykvarn och mötte upp Maria och Livia för att prata lite strunt för en stund. Alltid lika trevlig att prata strunt med Livias mammi. =)
Sen åkte vi hem till min mamma och fixade lite mat rasmus kom också och åt. Och Milo fick busa lite med mormor och "morfar".

Emelie har vart på ultraljud idag. Och allt hade sett bra ut. Jag bara längtar efter att se mina vänners knoddar som är på jäsning just nu. Det ska bli spännande. Jag har även kommit fram till att vi helt plöttsligt hela ligan har gått och blivit vuxna. Förhållanden, barn, körkort bostad. För inte alls många år sedan var det fullt ös medvetslös. Med fester och allt. Nu ska man vara glad om man någon gång kanske hittar ut på krogen (som jag och dessi diskuterade här igår. )

Vad morgon dagen bjuder på återstår att se. Inga planer. Jag hoppas att Milo väljer att ta sovmorgon så mamma får sova lite längre. Jag tvivlar starkt dock. Han har ännu en tand på G så sömnen är ju inte den bästa. Men likförbannat går jag inte och lägger mig i tid för det inte. Sjunde tanden och stackarn är bara åtta månader. Här går det undan.

Kallt börjar det minst sagt bli nu. Jag sitter med filten invirrad runt mig och när jag går ut på balkongen för en cigarett blir det till och med jackan. Jag har stor lust att ta fram vinterpälsen men så blir det ikke. För då lär jag frysa i hjäl i vinter. Men funderar på vantar inför morgondagen.

Natti natt världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar