onsdag 13 oktober 2010

Underlig kännsla.

Under dagen har en kännsla legat och tryck över mig. En konstig kännsla. Först tänkte jag att nej... Något kommer hända. Eller har hänt. Jag är väl fortfarande lite inne på det spåret. Men sammtidigt känns det som att något bra också är på väg att hända.
Någon har fått det som de vill. Alltså någon som de kämpat för. Men vem? Och vem eller vad är det för negativt som kommer och hälsar på?

Ibland måste jag nog ändå säga att mina häxkrafter innom mig inte riktigt fungerar så bra som jag ibland önskar. Att veta saker men ändå inte?! What´s the deel med det liksom?
Nej tyvärr vet jag inte vad detta handlar om. Men det återstår att se. Den jobbiga kännslan är värst och det är den som sitter hårdast. Vem av mina nära är det som mår så dåligt? Eller vem är det som det har hänt något med?
Ja ni läste rätt. Jag vet inte om Gösta i Happaranda mår dåligt eller bra. Telepati med mina nära har jag kännsla för. Ingen annan. Och nej. Jag kan inte förklara hur eller varför. Men de som står mig nära vet om detta. Eller hur mina vänner?!
Nepp nu ska jag grubbla vidare om detta. Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar