fredag 22 oktober 2010

Förändring

Jag har kommit fram till att jag behöver förändrigar i mitt liv för att jag ska känna mig lycklig och tillfredställd. Det kan allt från en ny toapapper sort till ny bil. MEN när det kommer till min frisyr så vill jag gärna göra något drastiskt. Jag vill göra något extremt. En riktig förändrig. Så har jag alltid vart.

När jag var yngre hade jag alltid i stort sätt rastaflätor. (Me lööv) Med olika frisyrer och färger. Men ju äldre jag blev så har det runnit ut ur sanden. Varför egentligen? Det känns så jag. Men det var ett par år sedan sist nu. Hmm... Jag har iallafall kommit på ca 14 miljoner nya saker jag vill göra med mitt hår. Men en sak som jag kom på idag vill jag gärna ha gjort igår. Jag undrar om jag inte ska fixa det ganska så snart. Men guud så jag saknar mina flätor. Det känns dessvärre inte så aktuellt pga. min hårbotten. Jävla skit.
Åh jag behöver lite nytt hår nu känner jag så det får bli prio två efter räkingarna och maten som ska handlas. Sen så jäklar.
Imorgon vet jag inte vad som står på chemat ännu men det återstår att se. Något ska jag nog kunna hitta på.
Jag vill verkligen inte gå och sova nu. Har tankarna kring mitt hår just nu och känner mig verkligen inte trött för 5 öre. Men jag vet att jag faktist snart måste gå och lägga mig för att orka kliva ur bingen imorgon.
Hoppas ni haft en trevlig kväll!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar