tisdag 12 oktober 2010

God kväll världen!

Dagen har bestått av mig och Milo bara. Vi var och matade ankorna. Dem är väldigt modiga och närgångna måste jag säga. Efter det skulle vi gå och gunga. Men då fick min plutt för sig att somna i vagnen så jag väntade snällt på att han skulle vakna igen innan vi gungade lite. Efter det gick vi hem och tjafsade lite. Milo var trött och mamma också. Så jag ville sova middag men det ville inte han som var tröttast. Till sist så. Men det var inte långvarigt. Så han fortsatte gnälla på sin mammi ända tills pappa kom. Då åt vi middag sen till Ica Maxi och handlade lite.

Bara för ja har vänner som är gravida har jag nu fått symtom. Jävla skit. Trött plus att jag har fått någon nojja på frukt och är sugen på det hela tiden. Nu på kvällen har jag smällt i mig tre satsumas (mandariner) plus en banan. Sken gravid? Ojaa... minst sagt.

Imorgon blir det öppnaförskolan för oss. Det börjar klockan tio så jag ska nog gå och lägga mig snart så jag inte slöar bort hela morgonen som vanligt.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar