tisdag 19 oktober 2010

Jäkla sjukstuga här

Milo har vart förkyld i flera veckor. Ja ända sedan hösten kom. Han och Rasmus har varvat lite. Nu är Milo dålig igen och har åkt på någon virus infektion. Grönt snor och sånt mys. Rasmus kom hem från jobbet och medelade även han att han inte mådde bra. Typiskt kände jag då. Men nu på kvällen så har det även kommit till mig. Fan! Min hals och snoret i näsan blir mer. Usch. Men förhoppningsvis nu så kanske vi dödar den här jäkla sjukdommen nu när alla tre har åkt på den sammtidigt. Då går det ju liksom inte bara runt längre. Men det här med att vara sjuk känns ju inget vidare. Det blir till att stanna hemma för mig och Milo imorgon.

På Torsdag skulle vi träffat mammagruppen men även det får vi nu ställa in pga. sjukdom.
Idag har vi vart och hälsat på hos Milos farmor. Sen körde vi Dessi hem från alla hennes ärenden då vi ändå var ute och åkte och det regnade.
Idag är det också Desperata hemmafruar på tv. Det ska ses innan bingen.
Nepp nu ska jag no ta mig en dusch innan det börjar.
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar